måndag 31 januari 2011

RiP älskling!


31/01-11
Jag saknar dig, saknar dig så fruktansvärt jävla mycket!
Jag insåg inte att när jag vaknade i morse skulle jag få ha mina sista timmar med dig, att jag aldrig skulle skrikigt så där på mamma & tvingat henne i stort sätt att gå ut med er - det var mitt fel.. Hade jag inte gått ut med er istället så hade det aldrig hänt..
Fan förlåt mig! Jag älskar dig min vän, och de här var inte de jag ville.. Inte nu, inte idag..
Men älskling, vi visste att du skulle gå bort en dag, men just idag?
Jag saknar dig så in i helvete! Att sitta där i rummet med dig, pappa & Niklas och alla grät, tårar större än krokodiltårar rann ner för våra kinder.
Se ditt hjärta slå, för sista gången.. Jag gråter bara jag tänker på det, mitt hjärta fyfan vad jag älskar dig!
Qba, jag vet inte hur mycket jag har lärt mig av dig. Sen 2001 har du varit min, i 10 år - i 10 år!
Jag älskar dig, och saknar dig så in i helvete..
Men det är bara att leva med, och jag ska leva för dig. Jag ska inte dö för det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar