onsdag 11 maj 2011

Det är mycket nu..

Det är så mycket nu.. Herre gud, det är precis innan sommarlovet och jag har fått två betyg i alla fall, så skönt! Tecken fick jag ju MVG i och i historia har jag G - vilket jag tycker okej eftersom jag inte har nått speciellt intresse i historia. Skulle jag tippa på mitt betyg i Skapande blir det nog MVG/VG i alla fall, och sen har vi FSF och där blir det nog VG hoppas jag verkligen, idrotten har jag VG i det vet jag, matte b har jag typ G i alla fall - lyckas jag bara på NP så kan jag få ett VG. Bilden kan det bli både G/VG det beror på de sista uppgifterna nu som man gör, naturkunskapen har jag VG/MVG i - hoppas på de sista då jag ska plugga galet till provet, de e de ämnen som tar slut nu till sommaren , så skönt det ska bli!
Så nu kommer alla prov också herre guuud va jobbigt de är, först nästa tisdag är det nationella i matte - inte kul.. Sen efter det har vi prov på ekologi sen är det historia igen och sen är det ett svenska prov på medeltiden .. Knas att det blir så mycket nu sista veckorna innan lovet .. Tur att vi både har engelska & svenska minst 1 termin till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar