tisdag 1 februari 2011

Dag 1 - Presentera mig själv.

Jag heter Jasmine och är 17 år , fyller 18 i mars.
Jag bor i Stockholms kommun, där jag nästan precis flyttat till - i höstas. Jag trivs väldigt bra och jag kommer nog fortsätta att göra det.
Jag bor tillsammans med min familj, min underbara familj. Som består utav Mamma - Annelie & pappa - Weit och min pojkvän - Sonnie och min underbara schäfertik - Babben. Vi bor i en lägenhet och vi trivs väldigt bra må jag säga.
Den 31 Januari 2011 så hände en stor sak i mitt liv, jag förlorade min barndoms vän, min andra schäfertik. Vi fick avliva henne pga hennes ålder och en sjukdom - inget farligt. Men tyvärr så består mitt liv just nu utav mycket sorg och minnen utav henne - så om det kommer många inlägg med henne så får ni ha överseende - mitt sätt att sörja.
Jag går andra året på Fredrika Bremer gymnasiet i Haninge inriktning pedagogisk barn och fritid - mycket trevligt.
Ja och som sagt så är jag ju en hundmänniska - det innebär att jag så småningom ska börja tävla med Babben i lydnad och skydd senare - förhoppningsvis.
Så det här var väl allt om mig? Är det något ni undrar så skriv en kommentar.
PUSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar