lördag 12 februari 2011

Lööördag ! :)

Här är jag igen, Sonnie kom hem igår vid 10 typ - efter att ha varit ute sen i tosdags kväll vid 7 ungefär.
Hur som helst så ska vi snart få besök av fam Barthelson och sen blir det för hoppningsvis bio - men jag tror inte det eftersom det alltid blir som jag tänkte det - höhö.
Men jag får väl ta vara av kvällen i alla fall, jag tror att Sonnie kommer jobba - i alla all vad han påstår själv i sin tystnad. Han pratar med sin pappa och sa att det förmodligen blir skopning i kväll - så trist eller vad?
Men hur som så kommer fam Andersson i morgon och hälsar på, det blir ju kul att få träffa lill skrutten ett tag och päronen till honom också såklart ;) haha!
Näe nu blir det att vänta in gästerna och kolla bio - men ja tror inte det faktiskt..
pusselipuss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar