tisdag 22 februari 2011

upp & ner eller allt som det ska ?

Sitter i vardagsrummet och segar, börjar bli frisk så ska gå till praktiken i morgon - äntligen! Hoppas jag om det inte blir nån total vändning, hoppas inte!

Jag vet inte om livet är som det ska vara, gjorde slut med min pojkvän igår.. Känns både bra och dåligt, bra eftersom vi antagligen inte passade ihop och dålig eftersom han var en del utav min vardag..
Men det är ingenting att göra åt, gjort är gjort och nu vänder man blad och försöker leva vidare..

Jag tycker synd om hunden min, hon har inte fått vara ute och de ordentligt eftersom jag varit sjuk och sånt och mamma har jobbat, och nu är mamma sjuk i stället.. Så ah, det är pappa som stod för promenaderna för henne, och nu är det jag igen - tror jag.
Men det spelar ingen roll.. Vi tittar på en till hund, men en valp den här gången. Gärna en renrasig schäfer, men renrasig ska den nog vara tror jag..
Aja nu ska ja fortsätta och kolla på tv, puss puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar