fredag 25 februari 2011

lov, lov, LOOOOV! :)

Äntligen, sitter hemma nu efter en dag på praktiken, och nu är det lov.. Lov lov lov lov lov lov kan säga det 100000 gånger blir aldrig trött på det ! :)
I morgon ska vi till storebror som fyller år och sen fira missa som fyller år senare under veckan tror jag.
Efter det bär det direkt av till mickis och fira hennes födelsedag, mys! Bara tjejer :) Hoppas hon blir nöjd med min present.. Men fick lämna tillbaka en eftersom de va en annan som köpt lika dan - då fick ja lämna tillbaka.. Hittade inget annat som passade så ja de blev bara en.. Men de kvittar - faktiskt så kostade den lite grann också .. Och det är ju inte direkt mitt fel att en annan har köpt lika dan, men men :)
Sak samma, hon blir nöjd hoppas jag .. Det är ju i alla fall tanken som räknas eller ? :)
Snart fyller jag år, så ja funderar på en tjej middag jag med.. Kanske kan få låna systers lägenhet eller om mamma och pappa kan åka iväg en lördag eller så? Ähh de löser sig alltid, man kan alltid vara nån stans om inte annat :)
Nu ska jag fortsätta att slappa - all day long! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar