torsdag 3 februari 2011

Fitt tåååååååg!!

Asså de e nått knas med tågen, nästan en timma sena.. Men jag kom med ett tåg i alla fall trotts att de står att tåget skulle gå 45 ;s
Men men, jag var superduper trött igår så jag såg ett avsnitt Navy CIS å sen sov jag, eller bara till 12 då mitt hjärta ringde för att säga god natt , söt!
Han kom hem typ 20 över 6 eller något, så jag han pussa på honom innan jag gick upp - mys!
Sen så skulle jag he Babben hennes medicin också - men hon var lite krångligare idag faktiskt.. Hon åt inte tabletterna så ja gav henne en ost med dem l - men ögonsalvan gick som alltid bra :)
Jaha snart ska jag gå av i handen å vänta på dem andra :)
Pusseli puss! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar