tisdag 8 mars 2011

Äntligen hemma!

Det är så skönt att bara sätta sig ner i soffan och bara andas, ta det lugnt och kunna sluta ögonlocken utan att höra "fröken, frööken, FRÖÖÖKEN!".. Ah ni lärare eller blivande förstår vad jag menar? Dom är super duper gulliga, men ljudnivån - WAOW va de skriks och härjas. Men jag gillar det verkligen!
I kväll blir det kyckling och potatissallad till middag, så gott! Sen efter middagen ska jag krypa ner i ett bad med bubblor och eventuellt ha lite musik och bara slappna av.
Jag ska eventuellt (om min bror vill/kan/orkar) åka på AIK-HV i morgon, åh jag vill vill vill vill! Hoppas han kan, Sanna kan ju också följa med så kan kanske någon passa O en stund - det tycker jag! :) hihi!
Nej nu ska jag bara slappaaaa :) Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar