måndag 7 mars 2011

"stor" shopping!

Kom precis hem efter att ha ätit middag nere på grillen med pappis & besökt djuraffären. Till middag blev det en ost & bacon burgare - mycket godare än grillen i Ösmos - Mums! Vi satt och pratade en stund, sen ringde Wirre och frågade vart vi va då Patrik skulle svänga förbi och hämta lite saker som glömdes kvar här i helgen. Så vi gick in på en snabb visit i djuraffären och köpte halsband osv, som jag redan hade bestämt att han skulle ha - hihi!
Det vart ett svart nylon koppel - bra att ha när han biter och tuggar på kopplet innan han slutar med sånt, inte kul att köpa ett läderkoppel för 2-300 kr och sen blir det uppätet.. Nej tack! ;)
Sen blev det en blå fäll som han ska ha i mitt rum, som ligger precis nedanför min säng - så han inte känner sig ensam i ett hörn. Sen vart det en tigerfärgad krumilutt leksak, ganska ful men säkert rolig att leka med. Och sen min favorit, ett svart halsband med dödskallar på, så fint & jag är så nöjd!
Så klart vart det lite till Babbis också, ett svart stryp halsband som är lite bättre än de andra hon har och en liten "korv" som vi kallar det, en leksak som hon kan dra i - typ kampleksak. Kommer bli så bra allt de här! Vi ska ju hämta Marley (som jag hoppas han kommer heta då jag älskar det namnet och inte vill ha Bob då han ska heta Bob Marley.) på lördag och då måste man ha med sig koppel osv så man får hem honom ju och så man kan promenera med honom utan att han försvinner det första han gör - haha!
Här är en bild på allt + närbild på halsbandet! :)

Nej nu ska jag fortsätta att längta tills fredag/lördag! Puss puss !
(btw WIRRE hur lägger man upp en signatur på bloggen som du har? Jag vill veetaaa! Puss på dig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar