onsdag 2 mars 2011

Längtar till den 11! :D

Gud vad jag längtar, jag längtar så ja spricker! Vi har bokat hotell och allt nere i Malmö så vi ska hämta min lilla valpis den 12! :D för vi kommer ner på kvällen vid 10 typ till Malmö så då går vi och sover istället! :) Åååh vad jag längar, massor längtar jag till.. Flera bra datum som den 11 och sen den 24 för att jag fyller 18 och jag ska tatuera mig ! :D:D och sen förhoppningsvis blir det ju tjejmiddag.. Om de nu blir nån eftersom min plan gick i stöpet.. Wirre och Patrik åker iväg till Solle helgen då vi är i Malmö - äääh man får komma på nått annat..  Sen kommer ju alla i släkten hit och firar mig och för hoppnings vis den 25 så kommer nog jag och ett gäng tjejer gå ut på krogen och fira mig igen! :D
Nää nu ska ja glo på tv ! :) puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar