måndag 14 mars 2011

Trött, trött!

Jag sitter på praktiken nu, är trött som attan! Marley ville inte sova i natt, han var mycket leksugen.. Först somnade vi vid halv 11 tror jag, men sen så vaknade han vid halv två. Så jag klädde på mig och tänkte han vill väl säkert kissa, så ut i de kalla och han kissade inte, ingenting! Så vi gick hem igen och la oss, då fick tokhunden ett litet spel och bet mig i håret, i mina fingrar och studsade runt i sängen, till slut så tröttnade han och vi somnade. Så vid 6 kom pappa in och hämtade honom och tog med honom till jobbet. Han är lite gnällig på jobbet men jag hoppas att han lugnar ner sig och tar de lugnt..
Nu ska jag börja. Pöss! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar