söndag 6 mars 2011

Back to the City!

Nu sitter jag på bussen som ska ta mig till tåget som de tar mig hem. Det ska bli skönt, jag har faktiskt tillbringat större delen utav mitt sportlov med fina Linnea! Vi har varit här i Nynäs rätt ofta. Men jag älskare faktiskt, det är ju här ifrån jag kommer. Här jag vuxit upp, fina stad!

Idag ska jag möta upp mitt ex och ge honom hans kostym som han glömde, sen ville han prata också.. Så får se hur läget blir. Jag har i alla fall bestämt mig på min punkt..
I morgon är det praktik, jag har typ längtat men ändå inte. Visst det är as trevliga människor där, barnen är guld! Men jag har också insett att jag ska bli lärare för de som
Går typ i 2 an 3 an ungefär, 6 åringarna är lite to much.. ;) nä men den här veckan kommer bara vara jobbig eftersom jag kommer få sitta av veckan eftersom mitt fokus på helgen - Malmö helgen! Jag kan inte säga annat än att jag längtar super duper mycket! Min lilla bebis som ska komma hem till oss, men jag kommer inte få sova så mycket har jag fått höra.. Upp var annan timma för att han måste kissa, mmh älskare ;)
Nä skriver ikväll sen ! Puss!
RIP vännen, jag saknar dig så.. Det har gått mer än 1 månad sen jag såg dig, fan vad jag saknar dig.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar